MENU
Home Aktualności Pojazdy Osobowe Stellantis Spółka z Leapmotorem ma podbić rynek elektryków. Na początek europejski

Spółka z Leapmotorem ma podbić rynek elektryków. Na początek europejski

Start we wrześniu

Już od września Leapmotor International chce mocno wejść na rynek europejski, otwierając 200 punktów sprzedaży do końca roku. Oferta będzie skupiona na modelach T03 i C10. Model T03, z zasięgiem 265 km i eleganckim designem, ma być idealnym wyborem dla poszukujących miejskiego elektryka (segment A). Natomiast C10, z zasięgiem 420 km i luksusowym wyposażeniem, to auto, które zapewnia komfortowe podróże rodzinne. Spółka planuje wprowadzenie co najmniej jednego nowego modelu co roku przez trzy kolejne lata.

Fot. Stellantis

Wykorzystując najnowocześniejszą technologię i produkty firmy Leapmotor, a także wsparcie Stellantis w takich obszarach, jak zagraniczne kanały dystrybucji oraz usługi i marketing, mamy nadzieję, że użytkownicy na całym świecie będą mogli mieć dostęp do naszych produktów – powiedział Jiangming Zhu, założyciel, prezes i dyrektor generalny Leapmotor.

Fot. Stellantis

Po wejściu na rynek europejski, LI planuje rozszerzyć swoją obecność na Indie, Bliski Wschód, Afrykę oraz Amerykę Południową.

Miliardy w chiński start-up

Przypomnijmy, że w październiku 2023 r., firmy ogłosiły, że Stellantis zainwestuje około 1,5 miliarda euro w nabycie około 21% udziałów w Leapmotor, firmie motoryzacyjnej zaliczanej do 3 najlepszych chińskich start-upów w 2023 roku zajmujących się pojazdami elektrycznymi. Umowa przewidywała również utworzenie spółki Leapmotor International posiadającej wyłączne prawa do eksportu i sprzedaży, a także produkcji produktów Leapmotor poza regionem Chin.

Elektryki konkurencyjne cenowo

Wykorzystując naszą istniejącą globalną obecność, wkrótce będziemy w stanie zaoferować naszym klientom konkurencyjne cenowo i zaawansowane technologicznie samochody elektryczne. Pod kierownictwem Tianshu Xin, spółka Leapmotor International opracowała ambitną strategię handlową i przemysłową umożliwiającą szybką rozbudowę kanałów dystrybucji i wsparcie rozwoju Leapmotor, tworząc wartość dla obu zaangażowanych partnerów – powiedział dyrektor generalny Stellantis, Carlos Tavares.

Fot. Stellantis

Podbój Europy od września  

Od września 2024 roku sprzedaż rozpocznie się najpierw w Europie (we Francji, Włoszech, Niemczech, Niderlandach, Hiszpanii, Portugalii, Belgii, Grecji, Rumunii). Do końca roku dostępnych będzie 200 punktów sprzedaży, w tym punkty Stellantis &You, a ich liczba do 2026 roku wzrośnie do 500. Pod koniec 2024 r. produkty Leapmotor zostaną wprowadzone również na rynki Bliskiego Wschodu i Afryki (Turcja, Izrael i francuskie kraje zamorskie), Indii, Azji i Pacyfiku (Australia, Nowa Zelandia, Tajlandia, Malezja i Indie) oraz Ameryki Południowej (Brazylia i Chile).

REKLAMA