MENU
Home Aktualności Sport&Lifestyle Ulice w Monako opanują elektryczne bolidy. W ciasnych zakrętach nie będzie miejsca na błędy

Ulice w Monako opanują elektryczne bolidy. W ciasnych zakrętach nie będzie miejsca na błędy

Właśnie rywalizowaliśmy na torze wyścigowym w Misano, teraz zmierzymy się na najsłynniejszym torze ulicznym na świecie w Monako. Ten wyścig jest zawsze punktem kulminacyjnym, a miejsca takie jak Monaco są bardzo ważne dla Formuły E– powiedział Florian Modlinger, dyrektor Factory Motorsport Formula E.

Florian Modlinger, Fot. Porsche

 – Monaco jest idealny dla Formuły E – to fajny tor z oszałamiającym tłem. Aby być z przodu, musimy znaleźć ustawienia, które pozwolą na dużą przyczepność w szybkich zakrętach i zaoferują dobrą równowagę, ale nie spowodują zbyt dużej podsterowności w ciasnych zakrętach, takich jak Rascasse. W Monako wydaje się, że każdy kierowca daje z siebie więcej niż zwykle. Każdy chce tu wygrać – dodał Pascal Wehrlein, kierowca Porsche.

Pascal Wehrlein, Fot. Porsche

Mistrzostwa świata w Formule E ABB FIA – klasyfikacje po 7 wyścigach (łącznie zaplanowano ich 16):

Klasyfikacja kierowców:

1. Pascal Wehrlein (GER), 89 punktów

2. Jake Dennis (GBR), 89 punktów

10. Norman Nato (FRA), 23 punkty

14. António Felix da Costa (POR), 20 punktów

Klasyfikacja drużyn:

1. Jaguar TCS Racing, 128 punktów

2. Andretti Formula E, 112 punktów

3. TAG Heuer Porsche Formula E Team, 109 punktów

Klasyfikacja producentów:

1. Porsche, 190 punktów

2. Jaguar, 157 punktów

3. Nissan, 154 punkty

REKLAMA